RECENZJA / "Dwór mgieł i furii" - Sarah J. Maas

Sarah J. Maas jako amerykańska autorka zadebiutowała na świecie jakoś pisarka bestsellerowej serii Szklany Tron. Urodziła się 5 marca w 1986 roku w Nowym Jorku, a swoją pasję zaczynała już rozwijać od najmłodzych lat.  

Feyra wspaniała, Feyra nieśmiertelna. Tym się stała po ocaleniu Prythianiu z rąk okrutnej Amaranthy. Jednak trzy miesiące przetrwania o życie odbiło się na jej umyśle. Wraca ze swoim ukochanym Tamlinem na Dwór Wiosny. Luksus, bezpieczeństwo i przygotowania do ślubu to codzienność bohaterki. Przed nią długie i szczęśliwe życie. Jednak problem w tym, że Feyra nigdy nie chciała być księżniczką z bajki, a męczące ją koszmary nie dają zapomnieć o dramatycznych czynach. W środku siebie samej wie, że jest już tą samą osobą.

„Za gwiazdy, które słuchają. I marzenia, które się spełniają. „

Tym razem poznajemy główną bohaterkę od drugiej strony. Nowa, nieśmiertelna fae a zarazem pewna siebie oraz arogancka. Szczerze pierwsza część nie powaliła mnie w takim stanie, abym natychmiast musiała wkroczyć w drugą część. Tak samo jak poprzednia, zaczyna się mozolnie od rozmyślań i uczuć Faery. I jest tak samo jak ostatnio. W połowie książki chciałam ją odłożyć. Dlaczego? Nie powiem, czyta ją się lekko  i przyjemnie. Jednak irytowało mnie bezsensowne rozmyślania o mężczyznach i dosłowne opisy erotycznych scen łóżkowych. Miałam po prostu wrażenie, że jest to powieść głównie skupiająca się na wątku miłosnym. Dla mnie fantastyka powinna być magicznym światem, który możemy naprawdę poczuć na sobie. Tutaj tego trochę zabrakło. Autorka co do zakończeń ma znakomity talent. Nawet mnie zaskoczyło, zmuszając mnie o łez.


Tytuł: Dwór mgieł i furii
Autor: Sarah j. Maas
Wydawnictwo: Uroboros
Data wydania: 11 stycznia 2017
ISBN: 9788328021754


Ilość stron: 768

Komentarze

Popularne posty