RECENZJA / "Dar" Alison Croggon


Alison Croggon jest współczesną australijską poetką, dziennikarzem, pisarzem fantasy i dramaturgiem. 

Oto epicka opowieść o Maerad i jej zdumiewającym, ale i niebezpiecznym Darze, niezapomniana historia dziejąca się w niezwykłej pradawnej krainie Annaru, legendarnym świecie, znanym dotąd niewielu. To jedna z najwspanialszych opowieści literackich
Maerad jest niewolnicą żyjącą w nędznym i okrutnym siole, do którego trafiła jako dziecko, po tym jak wojna zniszczyła jej rodzinę. Nie ma pojęcia, że dysponuje potężnym Darem, świadczącym o jej przynależności do Szkoły Pellinoru. Dopiero gdy Cadvan, jeden z wielkich bardów Lirigonu, odkrywa jej istnienie, wychodzi na jaw prawdziwe dziedzictwo Maerad i jej niezwykle przeznaczenie. Teraz wraz z Cadvanem, swym nauczycielem, musi odbyć niebezpieczną podróż poprzez czas i krainę pełną wrogich mrocznych sił, służących niewymownej, złowieszczej grozie. 

Epicka? Chciałabym tak powiedzieć, ale niestety nie mogę. Miałam wielkie nadzieje, do tej książki. Niestety, jedne wielki dno. Dlaczego? Spodziewałam się akcji, jakiekolwiek. A tu tylko idą, idą i idą i nic się nie dzieje. Nie tego się spodziewałam. Długo się męczyłam, bo nie lubię nie kończyć książki. Jednak i tak do końca nie dotrwałam.



Tytuł: Dar
Cykl: Pellinor
Wydawnictwo: Galeria książki
Data wydania: 5 października 201
Ilość stron: 448
ISBN: 9788362170319

Komentarze

Popularne posty